استرالیاورزش و تفریح در استرالیا

3 باشگاه برتر ملبورن استرالیا

به هر دلیلی که ساکن ملبورن هستید، از سلامت جسم و تناسب اندام نمی‌توان غافل شد. دوران تحصیل و پژوهش دانشجویی در این شهر پرآوازهٔ استرالیا را بدون تحرک و ورزش سپری نکنید و اگر در این شهر شاغل هستید هم که زندگی نشسته به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. رادیو مهاجرت در این مطلب بهترین باشگاه‌ها و به قولی جیم‌ها در ملبورن را به شما ورزش‌دوستان معرفی خواهد کرد، با ما همراه باشید.

Doherty’s Gym

Doherty’s Gym، باشگاهی برای همه! هفت روزه هفته و ۳۶۵ روز سال فعالیت می‌کند. این باشگاه تنها برای ورزشکاران نیست بلکه هر آن‌کس که به ورزش و تحرک نیاز دارد، به این‌جا احساس تعلق می‌کند.

برخلاف ادعای الکی سایر باشگاه‌ها دربارهٔ فعالیت شبانه‌روزی، مربیان این جیم واقعاً برای حفظ ایمنی شما حضور همیشگی دارند.

در این باشگاه، از وزنهٔ یک تا ۹۰ کیلویی وجود دارد تا همه بتوانند اندکی عضلات خود را قدرت بخشایند‌؛-)

تجهیزات ورزشی باشگاه نامبرده همه‌چی تمام است و حتی قرار است با دستگاه‌هایی روبه‌رو شوید که تا این زمان حتی اتفاقی هم ندیده باشید.

نشانی: 367 Flinders St, Banana Alley Vaults, Melbourne VIC

Melbourne City Bath’s

Melbourne City Bath’s، بزرگترین استخر شنای این کلانشهر جزئی از میراث فرهنگی هم به شمار می‌رود و قدمت آن به سال ۱۹۰۴ میلادی بازمی‌گردد. در کنار استخر، اسپا، سونا، سالن اسکواش و باشگاه ورزشی و تناسب اندام هم در حال فعالیت هستند.

در این واحد ورزشی، مجموعهٔ وسیع و جامعی از برنامه‌های تناسب اندام دایر هستند تا نیاز همهٔ گروه‌ها برطرف شود و هر کس ورزش را با توجه به بنیهٔ خود شروع کند.

باشگاه این استخر در سال ۱۹۶۰ افتتاح شد و سابقه‌ای طولانی دارد.

نشانی: 420 Swanston Street Melbourne VIC 3000

RECOMPHQ

RECOMPHQ، محیط ورزشی این باشگاه برای ورزش حرفه‌ای طراحی شده است. طراحی داخلی این باشگاه جامه‌ای مشکی به تن دارد و دیوار، سقف و کف با سیاه رنگ‌آمیزی شده است. تجهیزات باشگاه مذکور مرزهای مهندسی را جابه‌جا کرده‌اند‌.

بالغ بر ۱,۰۰۰ کیلوگرم وزنهٔ آزاد و ۱۰۰ کیلوگرم دمبل، هالترهای مسابقه‌ای، پرس پا و …  در recomp hq موجود است. البته شعار این باشگاه بر این موضوع تاکید دارد که برای ورزشکاران حرفه‌ای نیست، بلکه برای اراده‌های حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

نشانی: Basement, 16A Grey Street, St Kilda, VIC 3182

در پایان …

مهاجرت و اقامت در ملبورن یعنی زندگی در محیطی جدید و تنها با زنده‌ماندن نمی‌توان زیست! رادیو مهاجرت همراهان عزیز خود در ملبورن استرالیا را به ورزش تشویق می‌کند و مطلب امروز را با این بیت به پایان می‌رسانیم:

«ز نیرو بود مرد را راستی | ز سستی کژی زاید و کاستی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا