استرالیاگردشگری استرالیا

10 هتل برتر استرالیا

عازم سفر به سرزمین کانگوروها، استرالیای آفتابی هستید و قصد رزرو بهترین هتل‌های این کشور را دارید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ تا پایان ما را همراهی کنید.

در بریزبن Calile Hotel

یکی از ده هتل برتر استرالیا Calile Hotel در بریزبن است. جو منحصربه‌فرد گرداگرد این هتل، آن را به یکی از از دنج‌ترین اقامتگاه‌ها تبدیل کرده است. اگر اتاق‌هایی با چیدمان مینیمال و رنگ‌های پاستلی باب میل شما باشد، هوس کرده‌اید در استخر آب‌تنی کنید یا در ساحل حمام آفتاب بگیرید، این هتل گزینهٔ مناسبی برای شما به شمار می‌رود. درصورتی‌که اقامت در Callie Hotel را انتخاب کردید، به بار Sound Garden هم سر بزنید تنها ده دقیقه پیاده‌روی با شما فاصله دارد.

این هتل پتانسیل عکاسی اینستاگرامی را هم خواهد داشت! 😉

در سیدنی Shangri-La

این هتل در ۲۲ کشور شعبه دارد و از بهترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود. هتل Shangri-La دارای ۵۶۴ اتاق، دو بار و رستورانی بی‌نظیر است که با مناظر پل بندرگاه سیدنی و خانهٔ اپرا چشم را نوازش می‌کند.

در کانبرا Jamala Wildlife Lodge

هتلی که برای خانواده‌ها و زوج‌ها اقامتگاهی ایده‌آل به حساب می‌آید. رستوران و بار این هتل با الهام از همتایان آفریقایی برپا شده‌اند و نمی‌توان استخر روباز این هتل را نادیده گرفت. از اتاق خود می‌توانید به رودخانهٔ Molonglo River دید داشته باشید و زرافه‌ها، گوزن‌ها و شترهای بدون کوهان آلپاکا در فاصلهٔ اندکی از پنجره قرار داشته باشند. این هتل بهشت گمشدهٔ دوستداران حیوانات است.

 در پرث COMO The Treasury

اگر به دنبال هتل‌های لوکس در استرالیا باشید، قطعاً عاشق COMO The Treasury خواهید شد که در پرث واقع شده است. طراح این هتل که ۴۸ اتاق و سوئیت دارد، کری هیل (Kerry Hill) است که این اصل را سرلوحهٔ طراحی آن قرار داده است: «اگر در جستجوی سپیدی و روشنایی محض باشید، دل خود را در COMO The Treasury جای خواهید گذاشت.» در محیط ساکت و آرام‌بخش این اقامتگاه مرکز تندرستی، طب سنتی و استخری زیبا هم تعبیه شده است.

در سیدنی Ovolo 1888 Darling Harbour

وقتی که نوبت به بوتیک‌هتل‌ها می‌رسد، بهتر از Ovolo 1888 Darling Harbour پیدا نخواهد شد. هزینهٔ هر شب اقامت به ۱۰۰ دلار نمی‌رسد. معماری این هتل سبک آبستره است و دیوارهای آجری و رنگ‌آمیزی آن با رنگ‌های اصلی خودنمایی می‌کنند.

در سیدنی Pier One Sydney Harbour

اقامت در هتل Pier One Sydney Harbour که لب دریا احداث شده است، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مسافران رقم خواهد زد. اتاق‌های شیک با طراحی داخلی مجلل و چیدمانی باشکوه که در آستانهٔ منسوخ‌شدن است، این هتل را به مکانی بسیار خاص مبدل کرده‌اند. زیبایی‌شناسی معماری اتاق‌های Pier One Sydney Harbour حیرت‌انگیز است.

 در ملبورن The Westin

یکی از هتل‌های پنج‌ستارهٔ برتر در ملبورن که باید نام آن را فریاد زد، هتل Westin است. از سونا، جکوزی و ماساژ در مرکز تندرستی این هتل تا طراحی داخلی مجلل و باشکوه لابی هتل، این اقامتگاه را پیشنهادی عالی کرده است. اتاق‌های این هتل همگی لوکس هستند و اسباب و وسایل بسیار فاخری در آن‌ها قرار دارد. از میان هتل‌های ملبورن، Westin با امتیاز بالا برنده خواهد بود.

در سیدنی Park Hyatt

اگر بخواهید دل را به دریا بزنید و حسابی پول خرج کنید، این گزینه بی‌نقص خواهد بود. در کنار مناظر چشمگیر کاخ اپرا، هتل Park Hyatt همه چیز را تضمین می‌کند. از خدمات ماساژ، سونا و جکوزی تا غذاخوری در بام و اتاق خواب‌های مدرن این هتل همگی هزار آفرین دارند.

در کویینزلند Lizard Island Resort

اگرچه این هتل گرانترین هتل استرالیا نیست، شبی حداقل ۱۰۰۰ یورو آن را در زمرهٔ قیمتی‌ترین‌ها جای می‌دهد. این هتل برای ماه عسل و عروسی بسیار مناسب است. Lizard Island Resort با در ورودی بسیار زیبا درست در دیوارهٔ بزرگ مرجانی از شگفتی‌های طبیعت استرالیا احداث شده است. امکانات لاکچری این هتل قابل شمارش نیستند؛ ساحل شخصی مجهز به تخت، کابین دوش، اسپرسوساز و … این هتل را به قصری در بهشت تبدیل کرده‌اند.

در استرالیای جنوبی The Louise

دوستداران شراب از سپری‌کردن اوقات خود در Louise حظ وافری خواهند برد. همین‌که در این اقامتگاه قدم می‌گذارید، باغ‌های عظیم و مجسمه‌های بزرگی را خواهید دید که در ورودی مقابل اتاق خواب رویایی شما هستند. تصور کنید که ساقهٔ درختان انگور گرداگرد شما حلقه زده باشند. تاکستان‌ها شما را به سوی بهترین شراب سوق خواهند داد. یکی از جاذبه‌های دیگر صرف صبحانه در حیاط این هتل هفت‌ستاره است که چند کانگوروی کوچک اطراف شما پرسه بزنند. 😯

سخن پایانی

از این به بعد با خاطری جمع و بدون نگرانی محل اسکان خود را در سفر به استرالیا انتخاب کنید و از اقامت در برترین هتل‌های سرزمین کانگوروها لذت ببرید. ممنون که تا پایان مقاله همراه رادیو مهاجرت بودید. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا